UMBRIDGE ARME
Forum > Harry Potter > UMBRIDGE ARME
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fredrick
Elev |
cha cha
många vet ju om dumbledores arme osv osv, men jag startar umbridge arme där vi ska förgöra alla som står emot oss. dom ska skriva med en penna som i filmen. haha. vill nån vara med? (om ni inte är de kommer vi förgöra er!) medlemmar: Fredrick jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-20 kl. 16:27
|
|
Train
Elev |
20 feb, 2012 16:25 |
|
Fredrick
Elev |
va? vad nu?
jag har inte skrivit upp dig? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:27 |
|
Train
Elev |
20 feb, 2012 16:29 |
|
Fredrick
Elev |
men nu förstår jag inte riktigt. jag är förvirrad.
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:32 |
|
Angus
Elev |
20 feb, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: cha cha många vet ju om dumbledores arme osv osv, men jag startar umbridge arme där vi ska förgöra alla som står emot oss. dom ska skriva med en penna som i filmen. haha. vill nån vara med? (om ni inte är de kommer vi förgöra er!) medlemmar: Fredrick Hahaha cha cha xD Haha jag får nog allt tacka nej. Jag föredrar virrpannor före paddor 20 feb, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Tack, men nej tack.
20 feb, 2012 17:24 |
|
Angus
Elev |
Haha, jag förbereder mig på tt bli förgörd!
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
20 feb, 2012 17:29 |
|
LunaLove<3
Elev |
20 feb, 2012 17:31 |
Forum > Harry Potter > UMBRIDGE ARME
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen