Hår
Forum > Harry Potter > Hår
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kajsa10
Elev |
Vad tycker ni om harrys hår?
See you later, Alligator! 18 feb, 2012 18:18 |
|
Lisadiaz
Elev |
Det är inte tillräckligt ruffsigt!
18 feb, 2012 18:23 |
|
Kajsa10
Elev |
Ok då vet jag vad duu tycker!
See you later, Alligator! 18 feb, 2012 18:24 |
|
zelda1
Elev |
Jag tycker det är ok.
18 feb, 2012 18:34 |
|
J-star Black
Elev |
Tycker att det är helt ok i trean och fyran, men det ska vara mycket rufsigare i femman, sexan och sjuorna
![]() ![]()
18 feb, 2012 18:36 |
|
Salazar1
Elev |
Som många tidigare sagt, det borde vara rufsigare! I trean var det ganska bra, i fyran på gränsen men i och med att han hade längre då funkade det.
Slytherin Pride 18 feb, 2012 19:31 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Jag tycker att det är bäst i fyran
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 18 feb, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Det är fiint 8D
18 feb, 2012 21:45 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
I 4;an har alla långt hår tror ja xD Men jag tkr han har jättesnyggt hår i 3-4 heh :3 Dock så skulle det vara rufsigare!
![]()
18 feb, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Det är väl okej..
^ Bryr mig faktiskt inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig. 18 feb, 2012 22:23 |
Forum > Harry Potter > Hår
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen