gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Vem tycker ni är bäst av dom onda? för min del är det draco.(om det redan finns en sån här tråd så förlåt men jag hitta ingen)
jag är jättecoolig älska mig plz 18 feb, 2012 17:09 |
|
Loveleen
Elev |
18 feb, 2012 17:10 |
|
reckless
Elev |
Bellatrix ^^
CharmBlood26477 @ Pottermore 18 feb, 2012 17:57 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 18:10 |
|
Lisadiaz
Elev |
Draco Malfoy ♥
18 feb, 2012 18:19 |
|
zelda1
Elev |
Jag gillar ingen.
18 feb, 2012 18:37 |
|
Emme Lestrange
Elev |
18 feb, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Tom Riddle, ofc.
Och jag skulle inte precis påstå att Draco var ond, för det var han ju inte. Han var elak, det kan jag ju inte förneka, men han var snarare rädd än ond. ^-^ 18 feb, 2012 19:04 |
|
Kajsa10
Elev |
Slingersvans, fast han var ju typ mest rädd men han hjälpte ju till så ja
See you later, Alligator! 18 feb, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
bellatrix lite gran och narcisa
7 apr, 2012 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen