Era bästa HP minnen
Forum > Harry Potter > Era bästa HP minnen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaRavenclaw
Elev |
Jag kommer ihåg då jag och min kompis klädde ut oss till Harry och Hermione innan vi skulle se tredje filmen på bio, och nu på halloween så var jag Draco och en annan kompis var Luna
Sen kommer jag också ihåg då jag fick Hogwartsslottet i lego då jag fyllde år. Då var man allt bra glad 15 feb, 2012 19:36 |
Forum > Harry Potter > Era bästa HP minnen
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen