Hittat Sirius Theme-song :O
Forum > Harry Potter > Hittat Sirius Theme-song :O
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG jag fick typ en sån där rysande känsla i kroppen. Ni vet den där känslan som man får när man typ känner att någon står bredvid än samtidigt som man inser att man kommit på något smart.. O.o
Over the Hills and far Away - Nightwish eller Gary Moore.. http://www.youtube.com/watch?v=vAYVDLqkqHU&feature=related Nu vart det min personliga favvoversion men asså texten, det ÄR hans themesong.. Har ni hittat några låtar som ni bara tycker passar sådär ryskigt bra med visa scener eller karaktärer? Dela isåfall 15 feb, 2012 17:53 |
Forum > Harry Potter > Hittat Sirius Theme-song :O
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen