"Dödsrelikerna" (PS3-spelen)
Forum > Harry Potter > "Dödsrelikerna" (PS3-spelen)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SimonCordatilia
Elev |
Någon som spelat sista två Harry Potter-spelen? Jag provade först "Part 1" men blev enormt uttråkad tillslut. Jag blev däremot positivt överraskad av "Part 2" som jag spelat i omgångar!
"Part 2" är ett fantastiskt action-spel för alla Försvar-Mot-Svartkonster-intresserade mugglisar! Bra animationer och härligt tempo. Här får du verkligen visa vad du går för! Slåss mot både dödsätare, jättespindlar, troll och såklart Voldemort själv. + att du får spela som både Harry, Ron, Hermione, Ginny, Seamus, Neville, Molly och McGonagall. Kanske har jag glömt någon? Någon fler som spelat detta? Vad tycker ni? 15 feb, 2012 16:35 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag har inte spelat det men jag har sett en let'play på både Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 och 2.
Fick intrycket av att tvåan var bäst!
15 feb, 2012 20:03 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
finns det harry potter spel? roligt!
15 feb, 2012 20:06 |
|
Corinne
Elev |
Jag håller på och spelar tvåan, det är roligt!
Den siste fienden som förintas är döden. 15 feb, 2012 20:38 |
|
SimonCordatilia
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: finns det harry potter spel? roligt! Jises, tjejen! När jag var i din ålder spelade jag de gamla "De Vises Sten" och "Hemligheternas Kammare" på PC, just så pass så datorn klarade av att installera dem, med kantiga figurer och stela rörelser då man sprang runt och fångade Bertie Botts bönor och blev skitskraj så fort det dök upp en eldskrabba man kunde kasta "Rictusempra" på. Det har hänt mycket sedan dess "Order of the Phoenix" är också en favorit då man får springa runt och utforska HELA SLOTTET så som det ser ut i filmen. Det var en magisk spelupplevelse! 15 feb, 2012 22:45 |
|
Rawenclaw98
Elev |
jag älskar ettan, tvåan och trean, helt underbara spel som påminner när man va lite och spelade igenom spelen
älskar också harry potter years 1-4 och years 5-7 lego ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
15 feb, 2012 22:56 |
|
SimonCordatilia
Elev |
Ja, verkligen!
15 feb, 2012 22:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
16 feb, 2012 18:11 |
|
Loveleen
Elev |
16 feb, 2012 19:37 |
Forum > Harry Potter > "Dödsrelikerna" (PS3-spelen)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen