Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snyggast

Forum > Harry Potter > Snyggast

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Draco,Harry,Ron

14 dec, 2010 20:33

Ron
Elev

Avatar


Om du menar vem som är snyggast så är det RON ofc!

We're all wizards, even Ron.

14 dec, 2010 20:38

ShutUpMalfoy
Elev

Avatar


Draco, utan tvekan. ♥

ohemdi.

15 dec, 2010 15:39

KlaraLovegood
Elev

Avatar


Draco.

För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr.

15 dec, 2010 16:57

Borttagen

Avatar


Ingen dom är fula

15 dec, 2010 17:09

Spock
Elev

Avatar


Jag tycker Dumbledore är het
Det skägget är ju kärlek♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2nbfvgn.jpg PARTYYY!

15 dec, 2010 17:23

Borttagen

Avatar


Ingen av dem. Jag är rätt glad äver det faktumet att jag inte tycker att någon av killarna i HP är snygg eller så, då gillar man karaktären för hur den beter sig och inte utseéndet. Eller inte gillar, men man blir inte fixerad av utseéndet.

15 dec, 2010 19:44

GredForge
Elev

Avatar


Harry är snygg... Draco är helt okej. Och Dean Thomas och Cedric Diggory är ju ♥

Neither one can live if the other survives

15 dec, 2010 20:00

Death eater
Elev

Avatar


Draco helt klart.

Death eaters, more awesome then you.

15 dec, 2010 20:04

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Böckerna: Harry Potter medan Rons utseende kopplat till hans charm blir en snygg kombination. MEN Blaise Zabini är jäkligt stilig dessutom.

Filmerna: Daniel var storfavoriten i början men med tiden har Tom och Rupert växt enormt i mina ögon. Idag är alla snygga på sina olika vis ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 dec, 2010 22:27

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Harry Potter > Snyggast

Du får inte svara på den här tråden.