Accio Valentin
Forum > Harry Potter > Accio Valentin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ran
Elev |
För er som vill skicka valentinkort i äkta Harry Potter anda.
Jag måste doc lägga in en varning om att det förekommer anspelningar som inte passar yngre... Ville inte lägga den i +15 då jag tycker den passar bättre här. Jag tycker att vi behåller ett bra språk utan anspelningar och liknande i den här tråden. (Vill man skriva annat så sätt Spoiler med tydlig markering.) Mycket roliga och fina kort T.ex. Tvillingarna: You're my other half. No - you're MY other half! Will you be our Valentine? Hagrid: I love you. I did not say that. I did not just say that. Länken: http://www.myhogwarts.co.uk/accio-valentines/ Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 13 feb, 2012 20:30 |
|
ChoChang
Elev |
Det skickas ju via mejl, nej. För krångligt enligt mig. Eftersom den jag tänkte skicka inte har en mejl!
Det är en dag imorgon också... 13 feb, 2012 20:35 |
|
themarauder
Lärare |
13 feb, 2012 20:57 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av ChoChang: Det skickas ju via mejl, nej. För krångligt enligt mig. Eftersom den jag tänkte skicka inte har en mejl! Typiskt... Men gu kan ju alltid skriva ut och skika på posten eller ge det till honom/henne själv. Eller bara låta det vara en roande sida. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 13 feb, 2012 20:59 |
|
J-star Black
Elev |
13 feb, 2012 20:59 |
|
themarauder
Lärare |
13 feb, 2012 22:10 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Sweet!
14 feb, 2012 08:16 |
|
Matizze
Elev |
14 feb, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
Åh, haha, klockrena!
14 feb, 2012 09:14 |
|
Loveleen
Elev |
14 feb, 2012 09:18 |
Forum > Harry Potter > Accio Valentin
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen