Drakägg
Forum > Harry Potter > Drakägg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corinne
Elev |
Jag har köpt ett drakägg, vad gör jag nu? =)
Den siste fienden som förintas är döden. 13 feb, 2012 20:19 |
|
ChoChang
Elev |
Du går din din profil och högerklickar på ditt ägg. Tryck på visa i ny flik och klappa det!
Leta upp drakhandlaren och köp mat om du inte redan gjort det Det är en dag imorgon också... 13 feb, 2012 20:28 |
|
Corinne
Elev |
Tack så mycket
Den siste fienden som förintas är döden. 14 feb, 2012 13:32 |
|
LunaRavenclaw
Elev |
Dör draken utan mat?
14 feb, 2012 13:50 |
|
Corinne
Elev |
Jag har inte haft en drake tidigare så jag vet inte hur ofta man ska ge den mat osv, men vad jag förstått (då jag sett att drakar dött) så måste man ge dem mat
Den siste fienden som förintas är döden. 14 feb, 2012 13:54 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Draken klarar sig i ngr dar, men man ska försöka mata den varge dag
14 feb, 2012 15:22 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Skrivet av Corinne: Jag har inte haft en drake tidigare så jag vet inte hur ofta man ska ge den mat osv, men vad jag förstått (då jag sett att drakar dött) så måste man ge dem mat Man kan inte mata draken förrns den har kläckts, men fram tills dess kan man klappa den en gång per dag
14 feb, 2012 15:44 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Narcissa Lestrange: Skrivet av Corinne: Jag har inte haft en drake tidigare så jag vet inte hur ofta man ska ge den mat osv, men vad jag förstått (då jag sett att drakar dött) så måste man ge dem mat Man kan inte mata draken förrns den har kläckts, men fram tills dess kan man klappa den en gång per dag En gång per dag? Kan man inte klappa den 3 gånger per dag? :O Och kan man inte klappa ägget också? Har för mig att man måste göra det för att draken ska kläckas... ![]()
14 feb, 2012 16:07 |
|
Pumpkin99
Elev |
14 feb, 2012 19:51 |
|
Ms.Markus
Elev |
14 feb, 2012 21:27 |
Forum > Harry Potter > Drakägg
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen