Hur?
Forum > Harry Potter > Hur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
12 feb, 2012 19:09 |
|
Whya
Elev |
12 feb, 2012 19:10 |
|
Loveleen
Elev |
12 feb, 2012 19:10 |
|
cirklar
Elev |
När den är ett ägg ska du klappa den så att den blir varm. Den brukar kläckas efter några dagar. Efter det ska du både klappa och mata den så att den inte dör
(Denna tråd borde vara i Mugglarportalen-kategorin, inte i Harry Potter-kategorin.)
12 feb, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Du menar 3 ggr? xD 12 feb, 2012 19:26 |
|
Loveleen
Elev |
Mer, typ 5-7 gånger xD
Och jag vet, denna tråd borde var i Mugglarportalen men jag gör såna typiska fel
13 feb, 2012 07:46 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Men klappar det tre ggr per dag. Och sen när det har kläckts så matar man det med drakmat!
13 feb, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
Hur klappar man en drake och hur mycket mat ska man ge den???
13 feb, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
^ Precis, hur klappar man en drake?
13 feb, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Antar att man klickar på den.
13 feb, 2012 14:07 |
Forum > Harry Potter > Hur?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen