Om 100 år...
Forum > Harry Potter > Om 100 år...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Johnte
Elev |
Jag har funderat på en sak... om sätter in oss i ett scenario och tar oss fram i tiden sisådär 100 år.
Undrar om HP har blivit en klassiker då... Undrar om det har kommit ut en "ny" version av HP på film, en "remake" på de HP-filmer som finns nu... Bara en tankte, liksom.
12 feb, 2012 18:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-12 kl. 18:24
|
|
Loveleen
Elev |
12 feb, 2012 18:14 |
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Det kommer det säkert att finnas, men ingen kommer slå orginalet. Det vet jag.
That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 12 feb, 2012 18:23 |
|
Johnte
Elev |
Kanske det du Skrivet av ILoveUDracoMalfoy: Det kommer det säkert att finnas, men ingen kommer slå orginalet. Det vet jag. Som sagt, inget kommer slå orginalet
12 feb, 2012 18:24 |
|
Loveleen
Elev |
12 feb, 2012 18:25 |
|
accioron
Elev |
Det ÄR redan en självklar klassiker. Harry Potter förändrade sättet vi läser på och har haft en enorm influens på litteraturen. Det kommer alltid leva kvar!
12 feb, 2012 18:34 |
|
J-star Black
Elev |
Jag tror att HP kommer att läsas i skolan, som man idag läser t.exMänniskor och Möss och Skriket från vildmarken.
Kommer nog att ha kommit ut en ny filmserie...snyft, jag vill uppleva det där:´( ![]() ![]()
12 feb, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Harry Potter är redan som en klassiker för mig, men jag skulle verkligen bli överlycklig om dem i framtiden gjorde en animerad!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 13 feb, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Som många andra redan sagt så är ju Harry Potter redan en klassiker.
Men det skulle förstås vara jättekul om det kom en tecknad Harry Potter-film, med figurer som ser ut som Emma Watson, Rupert Grint och Daniel Radcliffe. Fast då skulle man ju redan vara död, men ändå, dem som lever då kan ju få nöjet att se på dem. 13 feb, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Jag slår vad om att Hp kommer att bli en klassisker precis som "Robinson Cruose" och "jorden runt på 80 dagar".
När vi är gammla kommer de säkert gjort om alla filmer och så XD 13 feb, 2012 16:21 |
Forum > Harry Potter > Om 100 år...
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen