MITT ÄGG!!??
Forum > Harry Potter > MITT ÄGG!!??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dimen
Elev |
Jag köpte ett grönt drakägg för 75 galleoner och det står knacka på ägget för att öppna det och se vad du ska mata det med, men jag råka trycka på nått annat!!! Ägget finns bara på min profil, hur öppnar jag det osvosv?!
Keep your friends close, but your enemys closer. 10 feb, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Du öppnar det genom att högerklicka på ägget på din profil.
Sedan väljer du: Öppna länk i nytt fönster. Do you understand? 10 feb, 2012 18:09 |
|
Loveleen
Elev |
10 feb, 2012 18:41 |
|
Långstrumpa
Elev |
man kan även dubbelklicka på ägget.
10 feb, 2012 23:10 |
Forum > Harry Potter > MITT ÄGG!!??
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen