Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter parody

Forum > Harry Potter > Harry Potter parody

1 2 3 4
Användare Inlägg
Heonp.
Elev

Avatar


ohyeah.
Jag älskar Harry Potter parodier(?).
A Very Potter Musikal äger.
Alla episoder finns på Youtube.

Har ni någon parody som ni gillar?

"what the hell is a hufflepuff?"

13 dec, 2010 10:10

Lovisisen
Elev

Avatar


Jag kan bara gamla komedier... :'(
Är inte så hemskt inne i filmvärlden...

Go ravenclaw!

13 dec, 2010 11:54

Katie Bell
Elev

Avatar


Älskar A Very Potter musical! den äger ju. XD

"We gotta' get back to Hogwarts, where everything is magicool"- A Very Potter musical.

13 dec, 2010 20:01

Heonp.
Elev

Avatar


;D

"what the hell is a hufflepuff?"

15 dec, 2010 17:13

Borttagen

Avatar


Harry Potter Puppet Pals. De är grymma!

15 dec, 2010 19:58

Ron
Elev

Avatar


A very potter musical var ju bäst! Hoppas det kommer fler såna..

We're all wizards, even Ron.

15 dec, 2010 21:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Ja! A Very Potter Musikal är superkul!

Har inte sett den på länge dock, har det kommit ut någon ny än? Något jag missat?

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 dec, 2010 22:19

Snövinge
Elev

Avatar



We are all wizards. Even Ron.

16 dec, 2010 09:32

Snövit
Elev

Avatar


16 dec, 2010 14:13

Pottergeek
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Ja! A Very Potter Musikal är superkul!

Har inte sett den på länge dock, har det kommit ut någon ny än? Något jag missat?


A Very Potter Sequel kom ut tidigare i år

It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore

16 dec, 2010 17:43

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Harry Potter parody

Du får inte svara på den här tråden.