var tog han vägen
Forum > Harry Potter > var tog han vägen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vart tog belatrix man vägen det undrar jag dom han i azkaban?
10 feb, 2012 09:44 |
|
Fang
Elev |
Han blev nog dödad eller fast i Azkaban.
10 feb, 2012 09:52 |
|
Safrina
Elev |
10 feb, 2012 11:14 |
|
Loveleen
Elev |
10 feb, 2012 13:42 |
|
grav
Elev |
Jag tror inte Bellatrix ens hade en man, utan hade så starka känslor för Mörkrets Herre och levde endast för att tjäna honom. Det kan ju inte undgått er att Bellatrix visar känslor för Mörkrets herre.
10 feb, 2012 13:48 |
|
MinTecknig
Elev |
10 feb, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Bellatrix man kom och dö i Azkaban om jag inte minns fel. Men han var inte med i Voldemorts innersta cirkel det var därför man inte läste så mycket om honom. Om jag itne är helt ute och cyklar
10 feb, 2012 14:13 |
|
snitchie
Elev |
Ingen aning, det måste gå att ta reda på!!
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. ~ Albus Dumbledore 10 feb, 2012 14:16 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av grav: Hon hade en man, annars skulle hon väl heta Bellatrix Black istället för Bellatrix Lestrange. Rodolphus LestrangeJag tror inte Bellatrix ens hade en man, utan hade så starka känslor för Mörkrets Herre och levde endast för att tjäna honom. Det kan ju inte undgått er att Bellatrix visar känslor för Mörkrets herre. 10 feb, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Jag är lite förvånad/besviken på att ingen i Harrys ålder blev animagus. Det är som att Rowling glömde bort det helt efter att Rita Skeeter blev fångad av Hermione...
10 feb, 2012 15:24 |
Forum > Harry Potter > var tog han vägen
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen