Jag är så glad!!!
Forum > Harry Potter > Jag är så glad!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Hejsan!
Jag är så himla glad idag! Varför undrar du säkert. Idag kom HP-böckerna på engelska och mina biböcker!!! JAAAAAA! 8 feb, 2012 20:34 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Kul! Läser ettan på engelska! Den är jättebra!
8 feb, 2012 20:50 |
|
Corinne
Elev |
Vad roligt
Hade tänkt att läsa om serien nu igen, den är ju sååå bra!! Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 20:55 |
|
adliitam
Elev |
9 feb, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Awesome!
9 feb, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Kul!
Läser tvåan på engelska nu, har läst ettan sen ska jag läsa trean, det är de böckerna jag har på engelska. 9 feb, 2012 08:08 |
Forum > Harry Potter > Jag är så glad!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen