Fler drakar
Forum > Mugglarportalen > Fler drakar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Jag satt och läste fantastiska vidunder och var man hittar dem och då kom jag på en sak:
I drakhandlaren borde det inte finnas lite fler drakar där t.ex Norsk Ryggdrake eller Peruansk Ormtand jag vet att Ungersk Taggsvans, Walesisk Grön, Svensk Kortnosing och Kinesisk Eldsboll är ganska många men det skulle bli ganska roligt med lite fler drakar där eller vad tycker ni? 8 feb, 2012 15:59 |
|
joel9324
Elev |
8 feb, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Precis, fler drakar skulle vara toppen!
8 feb, 2012 16:59 |
|
E
Elev |
8 feb, 2012 17:04 |
|
Millson Lovegood
Elev |
8 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Fler drakar skulle inte sitta fel. Det hade varit kul dessutom.
Mer saker att slösa galleoner på :3 8 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Det skulle ju vara rätt roligt det måste jag hålla med om !
8 feb, 2012 19:53 |
|
Corinne
Elev |
Sen vore det roligt om man kunde köpa fler djur, så som ugglor, grodor osv.
Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 21:14 |
|
Dramione99
Elev |
Det skulle vara så azum!
Det skulle vara kul med fler drakar tycker jag oxå! (Men jag skulle nog ändå inte ha råd med d, är fattig!) 9 feb, 2012 17:32 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Ja, det skulle vara super!!! Verkligen kul!
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 9 feb, 2012 18:44 |
Forum > Mugglarportalen > Fler drakar
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen