Vem är bäst i HP?
Forum > Harry Potter > Vem är bäst i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miranda Potter11
Elev |
Min favorit i HP är Dobby! Vem är din favorit?
Gina Dirawi fan! 6 feb, 2012 20:30 |
|
Julle
Elev |
6 feb, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Voldemort, helt klart ^^
7 feb, 2012 08:54 |
|
Borttagen
|
Vilken svår fråga. Det är som att säga "Vilket land i världen är bäst?" eller "Säg vilken låt som du kommer att älska om 20 år" .. det är svårt att svara på eftersom många karaktärer har kvallitéer som inte kan jämföras med andra. Det är superviktigt att allt passar ihop liksom och utan EN enda karaktär så skulle storyn i sig falla samman. ^^ Så jag säger ingen.
7 feb, 2012 10:03 |
|
Kitt
Elev |
7 feb, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kitt: Krumben, Hur kommer detta sig? Vad är det för speciellt som Krumben gör som du uppskattar extra? Förutom att vara otroligt söt och allmänt katt? 7 feb, 2012 10:31 |
|
J-star Black
Elev |
7 feb, 2012 12:16 |
|
Solkatten
Elev |
Finns det inte redan en sån här tråd?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 12:37 |
|
kya
Elev |
7 feb, 2012 12:51 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Det är svårt att svara på den, det finns så många! marodörern, severus snape, harry potter, luna lovegood, lily evans, Hedwig, alastor moody, ja... listan kan bli hur lång som hälst♥
7 feb, 2012 15:36 |
Forum > Harry Potter > Vem är bäst i HP?
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen