Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
Forum > Harry Potter > Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
6 feb, 2012 19:13 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Chokladgrodor, kanske. Eller BBB.
Hola, Mishamigos! 7 feb, 2012 21:26 |
|
Kitt
Elev |
7 feb, 2012 21:32 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Cjokladgrodor eller honungs-öl!
7 feb, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Gick in här eftersom jag inte har alla i huvudet:
Chocoballs - full of strawberry mousse and clotted cream (PA5) sugar quills (suck on them in class and you look like you're thinking) (PA5, PA10) och såklart chokladgrodor ♥ 7 feb, 2012 22:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-18 kl. 12:09
|
|
Safrina
Elev |
7 feb, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
7 feb, 2012 23:20 |
|
Safrina
Elev |
7 feb, 2012 23:27 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gick in här eftersom jag inte har alla i huvudet: Chocoballs - full of strawberry mousse and clotted cream (PA5) sugar quills (suck on them in class and you look like you're thinking) (PA5, PA10) och såklart chokladgrodor ♥ mmmmmmmm chocoballs lät ju sjukt gott ![]() ![]()
7 feb, 2012 23:59 |
|
Corinne
Elev |
Houngsöl finns väll? Chokladgrodor skulle vara gott
Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen