Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

hej

Forum > Harry Potter > hej

1 2
Användare Inlägg
narnia12
Elev

Avatar


jag har sån kärlek till harry potter

12 dec, 2010 19:02

Kately
Elev

Avatar


Jag med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lgjaxkHLxq1qeav48.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lgevlyNy7L1qd6dnso1_500.gif

12 dec, 2010 20:58

Heonp.
Elev

Avatar


jag med.

"what the hell is a hufflepuff?"

13 dec, 2010 10:06

padfoot
Elev

Avatar


Jag med det är mitt liv ♥

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

13 dec, 2010 14:14

Hampan12
Elev

Avatar


Harry potter in my life!

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

13 dec, 2010 14:21

Spock
Elev

Avatar


Det har inte jag 8D
Bara första filmen :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2nbfvgn.jpg PARTYYY!

13 dec, 2010 14:51

Ron
Elev

Avatar


När man mår dåligt så hjälper det alltid att läsa eller se någon Harry Potter, så har jag spenderat mina tuffa stunder. Med en hp bok i min hand ♥

hehe lät lite geek nu men aa, it's true ;D

We're all wizards, even Ron.

13 dec, 2010 16:49

Spock
Elev

Avatar

+1


Om jag mår dåligt tar jag fram min matte bok.
Det är geek XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2nbfvgn.jpg PARTYYY!

13 dec, 2010 17:45

ShutUpMalfoy
Elev

Avatar


hp är kärlek. ♥

ohemdi.

13 dec, 2010 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Spock:
Om jag mår dåligt tar jag fram min matte bok.
Det är geek XD


Du skrämmer mig.... För mig är det tvärt om. När jag tar fram min mattebok mår jag dåligt :c

13 dec, 2010 19:55

1 2

Forum > Harry Potter > hej

Du får inte svara på den här tråden.