Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?
Forum > Harry Potter > Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja jag kom och tänka på det.Alla skolor lär sig ju Tex Engelska.Varför är dom inte intreserad av att lära sig andra språk?
4 feb, 2012 20:47 |
|
Galaxus
Elev |
De gör ju det - runskrift!
4 feb, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Dom har väll inte tid.
4 feb, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Ja jag menade typ tyska, franska eller spanska.
4 feb, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja dom borde det. Ja jag menade typ tyska, franska eller spanska. 4 feb, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Dem kanske gör det, bara att Joanne inte yttrats sig om det i böckerna?
4 feb, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Dom kanske har ett effektivt sätt att att för stå varandra så dom inte behöver lära sig språken
4 feb, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
^Menar du något magiskt?
5 feb, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
De borde de göra, fast de kanske gör det i vidareutbildningar istället som något slags universitet.
5 feb, 2012 09:44 |
|
Freja
Elev |
Ja, men dem pratar ju ett världsspråk, engelska
Everything is Dramione and nothing hurts. 5 feb, 2012 09:46 |
Forum > Harry Potter > Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen