Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tycker absolut INTE Harry Potter böckerna/filmerna blivit bättre om Hermione och Draco blev ihop no way!!

Forum > Harry Potter > Tycker absolut INTE Harry Potter böckerna/filmerna blivit bättre om Hermione och Draco blev ihop no way!!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja titeln säger allt men det är supermånga som säger "åååh det hade blivit sååå mycket bättre om Hermione och Draco blev ihop no way!! ? NEVER!!!

4 feb, 2012 12:20

Borttagen

Avatar


They are cute together, but sometimes it's like: Never!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRX7NCGD0lba0l0-AN25JRtfI279PDTqbo4f4xBL5ZYuACgLiLO


4 feb, 2012 12:31

Borttagen

Avatar


Personligen tycker jag INTE om Dramione. Jag kan bara inte föreställa mig att se dem tillsammans som ett par.
_____________________________________________
Pigfarts is real!

4 feb, 2012 13:03

Freja
Elev

Avatar


Jag gillar Dramione + +!
Lugnt bättre än Romione!

Everything is Dramione and nothing hurts.

4 feb, 2012 13:09

Ida S
Lärare

Avatar

+1


Haha nä det hade inte gjort böckerna bättre. Men jag älskar att möjligheten finns att man faktiskt får fantisera om hur det hade varit om de arma två hade fallit för varandra ^_^

"we live together, and harry does all the cooking."

4 feb, 2012 14:43

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Jag tycker att det skulle vara kul för dom äe så otippade att just dom ska bli ihop det skulle va kul♥

4 feb, 2012 15:00

Fågel-Fenix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Personligen tycker jag INTE om Dramione. Jag kan bara inte föreställa mig att se dem tillsammans som ett par.
_____________________________________________
Pigfarts is real!


Håller med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F5da4ic.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F33wqzno.gif

4 feb, 2012 15:02

Borttagen

Avatar


Jag tycker att de skulle bli söta tillsammans:
And they lived happely ever after!

4 feb, 2012 15:10

accioron
Elev

Avatar

+3


Ja, det är ju sött med ett förhållande där allt den ena gör är att trycka ner, kränka och förstöra för den andra och hennes vänner. Supersött, de skulle vara sååå gulliga tillsammans! ♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyu30mAhbo1qbryyno6_250.gif

Guys. Jag förstår fanfic-idéen om att de skulle ha någonting på gång, I get that. Men att prata om dem som ett potentiellt par genom att säga ''de skulle vara så söta ihop♥'' eller liknande. I'm starting to get worried.

4 feb, 2012 15:22

Borttagen

Avatar


Jag tycker att det kund bli typ 5 året. Men i slutet som det blir!

4 feb, 2012 15:30

1 2 3

Forum > Harry Potter > Tycker absolut INTE Harry Potter böckerna/filmerna blivit bättre om Hermione och Draco blev ihop no way!!

Du får inte svara på den här tråden.