Tv-tider för alla nördar
Forum > Harry Potter > Tv-tider för alla nördar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag tänkte att den här tråden skulle vara som en helt egen tv-tablå för alla oss HP-nördar. Vi skriver helt enkelt upp tid och kanal när olika HP-relaterade saker går på TV
Det kan vara en film med en Harry Potter skådespelare ett program där de prata om Harry Potter-fandomen eller en intervju med någon skådis Ex. Idag på 1:an kl. 20.00 var på spåret. Där gick första resan till Edinburgh och de sa ett par ord om JK, det fanns även ett klipp från sista filmen och de ställde en HP-fråga. De programet har ju redan varit, men finns antagligen att se på SVTPlay
3 feb, 2012 22:57 |
|
Rawenclaw98
Elev |
3 feb, 2012 23:42 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
3 feb, 2012 23:45 |
|
Rawenclaw98
Elev |
3 feb, 2012 23:52 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Den var lätt, de som var med kunde också svaret
Någons som vet om det går en bra film med hp-skådespelare i i helgen?
3 feb, 2012 23:54 |
|
J-star Black
Elev |
Inte vad jag vet, men om du är desperat kan du hyra The king's speech.
Kungens pappa är Dumbledore, drottningen är Bellatrix och det fanns någon som var väldigt lik Pettigrew ![]() ![]()
3 feb, 2012 23:56 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Jag är inte så desperat
4 feb, 2012 00:02 |
|
J-star Black
Elev |
4 feb, 2012 00:05 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Låter kul
4 feb, 2012 00:06 |
|
Borttagen
|
Låter skitkul! Var det några föresten som kollade in Julfilmspecialerna på kanal 3 i Decembras förra året? Då visades:
"Harry Potter och Hemligheternas kammare" "Harry Potter och Fången från Azkaban (dem vissade den på Julafton X'D) och "Harry Potter och Fenixorden"! X) Jag såg allihop! _____________________________________________ Pigfarts is real! 4 feb, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen