Detta är helt sjukt.
Forum > Harry Potter > Detta är helt sjukt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 21:49 |
|
Solkatten
Elev |
^ Spamma inte. Det bryter mot reglerna.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 22:00 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Sometimes spamming can be just awesome information... xD
Nej men ärligt. Det är inte okej att spamma samt att den där nborde läggas i en spoiler för nu gjorde du precis samma sak som killen själv.. trådlåsning eller trådändring någon? *tar fram gamla ordningsmansbrickan från hoggy och flaggar* 2 feb, 2012 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 2 kl. 22:07
|
|
Solkatten
Elev |
Så du skulle tycka det var okej att någon avslöjade allting i t.ex. den sista Harry Potter boken om du ännu inte hade läst den .__.' Det är bara själviskt och så jäkla idiotiskt. §irius - Jag skrev varning för spoilers stort och tydligt. Dessutom ligger det på HP forumet så man borde ju fatta att det har med HP att göra så man får helt enkelt skylla sig själv i så fall, eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 22:06 |
|
adliitam
Elev |
3 feb, 2012 01:18 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Solkatten
Jag är typen som läser slutet i förväg... så... jag hade inte blivit sur. Läste alla spoilers innan jag läste sista boken.
3 feb, 2012 09:11 |
|
Solkatten
Elev |
^ Weirdo
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 feb, 2012 09:15 |
|
Loveleen
Elev |
3 feb, 2012 10:34 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Fan fan vilka hemska människor!!!!!!!
Hur kunde gör så???????? Hade någon sagt allt det till mig innan jag hade läst sista boken skulle jag blivit jätteledsen
3 feb, 2012 12:12 |
Forum > Harry Potter > Detta är helt sjukt.
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen