Alla vi som INTE har skype!
Forum > Off Topic > Alla vi som INTE har skype!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Jag och Lizzie Lovegood upptäckte att vi hade en sak gemensamt.... vi har inte Skype. Så härmed skapar jag ALLA VI SOM INTE HAR SKYPE- KLUBBEN! Grundare: LeeGordan Lizzie Lovegood Hon är awesome ändå... mine Medlemmar: Josefin_Weasley EbbaSofiaSusanna J-star Black Jennyferh Solkatten MoonChiild LoonyMe Isabelle Silvercloud Dementoren tyri Lilla ugglan piggelin candycookie PansyParkinson♥ Greenbloodyrose 2 feb, 2012 20:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 5 kl. 13:47
|
|
Josefin_Weasley
Elev |
2 feb, 2012 20:55 |
|
mine
Elev |
2 feb, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
ALLA SOM JOINAR ÄR AWESOME!
2 feb, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLA SOM JOINAR ÄR AWESOME! Jaa, dem får smultronpaj!!!!! Och mine... vad är problemet med att jag skapade den??? 2 feb, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag joinar!
2 feb, 2012 20:57 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLA SOM JOINAR ÄR AWESOME! Jaa, dem får smultronpaj!!!!! Och mine... vad är problemet med att jag skapade den??? Deet är inget problem med det, jag trodde bara först att ni sa det på skoj ;o 2 feb, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
FOUR AWESOME MEMBERS!!!!
2 feb, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! WOHOOOO! 2 feb, 2012 20:59 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! Jag får väl vara med i oxå "Awesome members" fast jag har skype? ._. Snälla? 2 feb, 2012 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen