Så extremt skrämd O.o
Forum > Harry Potter > Så extremt skrämd O.o
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Igår kväll när vi skulle sova så skrämde min man mig som tusan. Han ville jävlas på skojj men det var verkligen riktigt läskigt. Jag låg i överslafen på våningssängen och hade precis nästan somnat när jag hör ett dementorssugande ljud över mig i mörkret, precis över mig. Jag vart så jävla rädd att jag slog till han av misstag i ansiktet xD
Sedan när jag försökte lugna ned mig så börjar han med.. "Does it hurt, dying?" .... "Quicker then falling asleep".. och jag som redan var skärrad började ju gråta och var otröstlig i flera minuter. Det slutade med att han fick dra dåliga fjärtyskämt för att jag skulle bli glad igen och krama mig förlåt... insett hur rädd jag är för dementorer verkligen.. För att tillägga: Jag är inte traumatiserad eller så rädd att jag inte kan läösa eller se dem på film eller så men det var ju riktigt obehagligt att ligga i en överslaf i ett litet rum där kylan från fönstret dessutom omsvepte mig när jag sov.. usch .. Azkan-känsla? nej mmen det är okej. Inget jag traumatiserats av men det var creapy som fasen. 2 feb, 2012 18:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 2 kl. 18:30
|
|
J-star Black
Elev |
Oj, skit! Sorry, men det låter som ett väldigt lyckatt skämt, han har humor
Och skit, känner ingen som är så rädd för dementorer.... ![]() ![]()
2 feb, 2012 18:26 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Oj,oj,oj Du kommer kanske få gå i "Hp-terapi" = läsa om alla böcker tills man omöjligt kan vara rädd för dementorer....
2 feb, 2012 18:28 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
2 feb, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Oj, skit! Sorry, men det låter som ett väldigt lyckatt skämt, han har humor Och skit, känner ingen som är så rädd för dementorer.... Jag är ju inte så rädd att jag inte kan se dem på tv eller film eller så men det är obehagligt när man ska sova sådär.. kunde lika gärna vara the grudge ljugdet xD 2 feb, 2012 18:29 |
|
J-star Black
Elev |
2 feb, 2012 18:35 |
|
kinshaw
Elev |
2 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Stackars jag skulle blivit livrädd... xD men det är ändå lite min typ av humor - ibland. Du får sova i Hallen om du ens tänker tanken xD 2 feb, 2012 18:45 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Stackars jag skulle blivit livrädd... xD men det är ändå lite min typ av humor - ibland. Du får sova i Hallen om du ens tänker tanken xD .... elakt ![]()
2 feb, 2012 18:45 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 19:04 |
Forum > Harry Potter > Så extremt skrämd O.o
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen