Petition - Harry Potter chocolate, fairtrade plz!
Forum > Harry Potter > Petition - Harry Potter chocolate, fairtrade plz!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
The Harry Potter Alliance jobbar för kanske små, men viktiga saker. Just nu jobbar de för att få Warner Bros. att byta ut all choklad de säljer i Harry Potters namn (ex. chokladgrodorna i Wizarding world of Harry Potter) ska vara fairtrade, pga att de... inte är det nu. Och att kakao-industrin är väldigt dålig.
Här är en länk där man kan signa en protestlista. och jag tycker man ska göra det! https://www.change.org/petitions/warner-bros-make-all-harry-potter-chocolate-fair-trade# VI VILL HA VÅR CHOKLAD GRÖN without something there is no nothing 1 feb, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Sådär, nu har jag skrivit under och delat på facebook. Detta var ju superfint verkligen. Ingen kan göra allt men alla kan göra något ^^
1 feb, 2012 21:24 |
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 21:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
Bra, underskrifter behövs
without something there is no nothing 1 feb, 2012 21:58 |
|
cirklar
Elev |
Nu har jag också skrivit under och delat på twitter. Det funkade inte att dela på facebook av någon anledning, men det kanske funkar senare!
EDIT: Nu funkade det att dela på facebook också
1 feb, 2012 22:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 1 kl. 22:32
|
|
LN
Elev |
Har skrivit under!
1 feb, 2012 22:25 |
|
adliitam
Elev |
1 feb, 2012 23:37 |
|
superdupermikaelah
Elev |
2 feb, 2012 09:00 |
|
Borttagen
|
Skrivit under och delat på facebook ^^
2 feb, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Detta var ju underbart fint verkligen. Jag fick ett suypergulligt mail som förmmodligen är ett automatiskt svar men det var awesome ändå. Man känner verkligen att man gjort något fint
2 feb, 2012 18:16 |
Forum > Harry Potter > Petition - Harry Potter chocolate, fairtrade plz!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen