HP-"Karaktärer IRL"
Forum > Harry Potter > HP-"Karaktärer IRL"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ok, jag och mina polare har haft en lång diskution om vilka hP karaktärer vi e mest lika till personligheten. Det har pågått i ca fem veckor och vi har inte kommit någon stans i detta alls eftersom alla säger olika och jag egentligen inte vet själv fortfarande. Så, kan ni hjälpa oss så att jag kan ge dem ett sbesked på Fredag på ungdomsgården? xD
Så, vem är jag till personligheten mest lik? Kan vara svårt för er att uppfatta eftersom ni endast känner mig i text men ändå xD Hmm.. ok typ beskrivning på mig: Eeeh.. Jag är en ganska lugn och eftertänksam person som alltid hhar fått vara en stöttning för dem omkring mig. Som ung var jag ganska busig men med erfarenhet och ålder har jag växt och blivit väldigt mån om de mina nära och kära. Jag är en ganska missförstådd person som gått igenom mer än ajg förtjänat enligt många. Jag är inte speciellt idrottsintresserad av mig men heller ingen plugghäst utan mer en person som lever för dagen. Jag fullföljer ett löfte som jag gett någon och jag är väl en ganska omstänksam person. Orden Frihet, Ärlighet och Mod betyder mycket för mig och jag är väl inte sen tysta, blyga i en grupp direkt trots mitt lugn... Mer än så kan jag inte beskriva mig själv med xD Svårt att uttrycka mig såhär liksom när folk inte riktigt ser mig. 31 jan, 2012 19:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-31 kl. 20:13
|
|
superdupermikaelah
Elev |
Jag har ingen aning, kan du beskriva vad du älskar, vad du hatar, huruvida du är bråkig, hur mycket du pratar osvosv så kan man analysera kring det?
31 jan, 2012 20:07 |
|
J-star Black
Elev |
Jag har inte "känt" dig så länge, men du verkar vara en person som står för det du tycker, social och gillar att ha kul. Man skulle kunna säga att du är lik Sirius, men du har egenskaper från andra karaktärer också.
Lite Ginny, pga att du står för det du tycker men inte så drastisk som Hermione (FISA) utan du diskuterar och verkar intresserad. (Syftar på fenixorden, då Ginny får en mer framträdande roll, och man färstår att hon är envis och står för det hon tycker. Hon är lik Fred och George, är rolig, njuter av livet..) ![]() ![]()
31 jan, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Ja Ginny och Sirius säger många.. det e lite dem det står mellan tror jag xD
31 jan, 2012 20:14 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Hehe awesome. Hon är ju mysig ^^
Inväntar fler Svar då så får vi se hur folket tror. 31 jan, 2012 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Hufflepuff kanske?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Inte elevhem xD Karaktär... elevhem vet jag redan.. haha Gryfferin xD
31 jan, 2012 20:53 |
|
Ms.Markus
Elev |
Jag tycker nog att din beskrivning liknar Ginny. Hon är ärlig och modig, hon bryr sig om sina vänner och sin familj och hon har en stark personlighet
![]()
31 jan, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Hehe ni ser..
31 jan, 2012 21:03 |
Forum > Harry Potter > HP-"Karaktärer IRL"
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen