Drake
Forum > Harry Potter > Drake
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amie
Elev |
jag undrar om någon har något bra namn till en drake (tjej namn) och hur lång tid det tar ungefär för en svensk att kläckas
stolt medlem i TGL 28 jan, 2012 20:03 |
|
Drake
Elev |
Åhhh, vilken fin rubrik! ♥
Tror det beror på hur mycket du klappar den. Men jag klappade mina drakar lika mycket och ändå tog det olika tid för dem, så det beror nog lite på draksort också. Jag har ingen Svensk, men jag skulle gissa att det tar 3-5 dagar 28 jan, 2012 21:00 |
|
amie
Elev |
ok tack kan du komma på något bra namn dom ända jag kar är Edward, John eller Jedward
stolt medlem i TGL 28 jan, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Daenerys är fint! Sedan så finns ju Saphira, Shesha, Adalinda, Belinda, Hydra, Medousa & Melusine. ^^
28 jan, 2012 22:07 |
|
Luna95
Elev |
Hej! Det går ju snabbare för draken att kläckas om man klappar den, men kan man klappa för mycket?
Min andra fråga är om man kan döpa om sin drake efter att man döpt den en gång? / ![]() 21 feb, 2012 21:39 |
|
amie
Elev |
Skrivet av Luna95: man kan bara klappa sin drake 3 gånger innan och efter den kläcktsHej! Det går ju snabbare för draken att kläckas om man klappar den, men kan man klappa för mycket? Min andra fråga är om man kan döpa om sin drake efter att man döpt den en gång? / man kan bara döpa sin drake en gång men om man inte vill ha det namnet så kan man bara skafa en ny stolt medlem i TGL 27 feb, 2012 19:20 |
Forum > Harry Potter > Drake
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen