Underbara småsyskon
Forum > Harry Potter > Underbara småsyskon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Vet inte ens om detta får lova att vara i en egen tråd men tyckte bara att det var SÅ roligt.
Det är ett samtal mellan mig och min sjuåriga lillasyster Linn som har lysssnat lite på HP, hört mig prata och sett filmerna. Jag skulle försöka vara en bra förebild och ställa en liten politisk fråga : "Linn, vad heter Sveriges statsminister ?" Hon svarar utan att tveka "Cornelius Fudge" och när jag böejar skratta så frågar hon: "Eller är det Kingsley nu ... eller Scrimgor ?
27 jan, 2012 21:21 |
|
Rawenclaw98
Elev |
haha xD, vilken härlig lillasyster du har!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
27 jan, 2012 21:57 |
|
themarauder
Lärare |
27 jan, 2012 21:57 |
|
Celest Gaunt
Elev |
HAHA! Är det sant! Åhh söt unge
27 jan, 2012 22:12 |
|
Clementin
Elev |
HAHA! Gud vad gulligt. Min 4-åriga lillasyster fick vara med mig och titta på början av Harry Potter och hemligheternas kammare. När det var dags för henne att sova frågade jag vad hon tyckte om filmen.
"Bra, men jag förstår inte hur en bil kan flyga!" svarade hon och skrattade 27 jan, 2012 22:50 |
|
Lurad
Elev |
Guudd va gulliiggt♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 27 jan, 2012 23:09 |
|
Miu
Elev |
aw..
Love Harry, love.. 28 jan, 2012 00:07 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Åååh, småsyskon är så himla gulliga när man pratar om Harry Potter med dem! Mina bröder slåss alltid om vem som ska vara Ron när de leker Harry Potter, för "han är roligast".
31 jan, 2012 12:38 |
|
Lissie Loppy
Elev |
31 jan, 2012 17:11 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
gud vilke söt syrra du har!
31 jan, 2012 17:42 |
Forum > Harry Potter > Underbara småsyskon
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen