James och Lily (Marodörerna)
Forum > Harry Potter > James och Lily (Marodörerna)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tjenamors!
Jag älskar att läsa alla FF's om deras tid (Marodörernas) på Hogwarts, hur James hela hela tiden bjöd ut henne och varje gång fick nobben. Men jag gråter jämt i slutet, de dör ju, Spoiler: Tryck här för att visa! Ngn som känner likadant? o: 25 jan, 2012 17:45 |
|
J-star Black
Elev |
Ja, älskar att läsa hur Lily börjar gilla James, och blir alltid lika ledsen när de säger att de ska leva lyckliga i många år och få många barn
![]() ![]()
25 jan, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Ja, och prata om framtiden :c
25 jan, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag försöker att bortse från att tänka på deras död, man blir ju deppig då. Jag tänker mycket hellre på hur många fina år de fick tillsammans, även om de var alldeles för få.
25 jan, 2012 18:25 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 14:32 |
|
Solkatten
Elev |
De är några av mina favorit fanfic också
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2012 15:26 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Känner absolut likadant!
31 jan, 2012 15:52 |
Forum > Harry Potter > James och Lily (Marodörerna)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen