Visste ni att.....
Forum > Harry Potter > Visste ni att.....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
http://harrypotterblogg.bloggplatsen.se/2011/11/26/6742867-visste-ni/
Delar med mig utav denna sida. Riktigt mycket intressant kuriosa faktiskt. Enjoy! 23 jan, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Oj vad mycket information och riktigt intressant information
23 jan, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Kul att du fann det lika intressant som jag
23 jan, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Ja, det var lite som jag redan visste men mycket annat också som verkligen överraskade mig, tyckte den där om att Emma var kär i Tom var så gullig ♥
23 jan, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Ja den är söt ^_~
23 jan, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Visste inte om den sista punkten O.O
23 jan, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Always something... ^_~
23 jan, 2012 22:17 |
|
J-star Black
Elev |
23 jan, 2012 22:21 |
|
Galaxus
Elev |
"Emma Watson övervägde att hoppa av efter femte filmen, men bestämde sig sen för att stanna och sa 'jag kan inte se någon annan spela Hermione, jag har varit med och skapat henne och det skulle kännas konstigt att se henne som någon annan.'"
Skulle ha hatat henne ifall hon hade hoppat av. Gillar inte när det blir ett byte! 23 jan, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Galaxus: "Emma Watson övervägde att hoppa av efter femte filmen, men bestämde sig sen för att stanna och sa 'jag kan inte se någon annan spela Hermione, jag har varit med och skapat henne och det skulle kännas konstigt att se henne som någon annan.'" Skulle ha hatat henne ifall hon hade hoppat av. Gillar inte när det blir ett byte! Agree 23 jan, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen