tycker inte ni?
Forum > Harry Potter > tycker inte ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker inte ni att luna och neville passar!?
dom gifter ju sig! 23 jan, 2012 17:57 |
|
Fang
Elev |
De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander.
23 jan, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander. ^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse. 23 jan, 2012 18:02 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen:
tycker inte ni att luna och Neville Jo ✩✩✩ 23 jan, 2012 18:04 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: De var var aldrig i nåt förhållande?Skrivet av Fang: De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander. ^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse. 23 jan, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Nej, jag tror inte de var i något förhållande, men jag vet ej...
![]() 23 jan, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: De var var aldrig i nåt förhållande? Skrivet av Fang: De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander. ^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse. Vissa tror (är inte helt säker på om Rowling har sagt det) att dem var tillsammans efter striden men gjorde slut efter en stund. Och ett förhållande måste ju inte vara ett kärleksförhållande, det kan ju vara ett fint vänskapsförhållande! 23 jan, 2012 18:09 |
|
J-star Black
Elev |
23 jan, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Hm, nja det kanske aldrig ens gick så långt att de blev ett förhållande? Vad de än hade, så tror jag att de var mer vänskapligt och eh ja, kortvarigt.
23 jan, 2012 18:47 |
|
Olivizza
Elev |
Det framgår aldrig i böckerna om att de skulle vara tillsammans någon gång. De hade varit söta ihop, men jag tror inte att de någonsin var det.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 23 jan, 2012 19:06 |
Forum > Harry Potter > tycker inte ni?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen