Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

tycker inte ni?

Forum > Harry Potter > tycker inte ni?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


tycker inte ni att luna och neville passar!?

dom gifter ju sig!

23 jan, 2012 17:57

Fang
Elev

Avatar


De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander.

23 jan, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fang:
De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander.


^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse.

23 jan, 2012 18:02

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
tycker inte ni att luna och Neville

Jo

✩✩✩

23 jan, 2012 18:04

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fang:
De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander.


^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse.
De var var aldrig i nåt förhållande?

23 jan, 2012 18:04

Borttagen

Avatar


Nej, jag tror inte de var i något förhållande, men jag vet ej...

23 jan, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fang:
De gifter sig inte. Neville gifter sig med Hannah Abbot och Luna med Rolf Scamander.


^ Ja, det är så de ligger till. Jag tycker att deras förhållande var sött, men jag tror bara att de var en tonårsförälselse.
De var var aldrig i nåt förhållande?

Vissa tror (är inte helt säker på om Rowling har sagt det) att dem var tillsammans efter striden men gjorde slut efter en stund.

Och ett förhållande måste ju inte vara ett kärleksförhållande, det kan ju vara ett fint vänskapsförhållande!

23 jan, 2012 18:09

J-star Black
Elev

Avatar


Jag vet inte, i filmen så ser de söta ut, men om man läser böckerna är de lite för olika...typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

23 jan, 2012 18:34

Borttagen

Avatar


Hm, nja det kanske aldrig ens gick så långt att de blev ett förhållande? Vad de än hade, så tror jag att de var mer vänskapligt och eh ja, kortvarigt.

23 jan, 2012 18:47

Olivizza
Elev

Avatar


Det framgår aldrig i böckerna om att de skulle vara tillsammans någon gång. De hade varit söta ihop, men jag tror inte att de någonsin var det.

"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade."

23 jan, 2012 19:06

Forum > Harry Potter > tycker inte ni?

Du får inte svara på den här tråden.