Grät ni!?
Forum > Harry Potter > Grät ni!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hej jag grät nästan i sjuan del 2 när man såg Snapes minne. När han kramade Lily när hon var död! och när man såg Harry (som bebis) sitta/stå i sängen och bara störtgråter!
23 jan, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Gud jag måste vara en känslokall jäkel. Grät faktiskt inte alls där men vid uppståndelsestenen var jag körd XD
23 jan, 2012 17:57 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud jag måste vara en känslokall jäkel. Grät faktiskt inte alls där men vid uppståndelsestenen var jag körd XD Jag grät inte heller vid Snapes minnen. Men jag grät när Fred dog och man såg hela hans familj stå bredvis :´( ![]() ![]()
23 jan, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig gråtit under en enda Hp- film...
Fast jag tyckte att Snapes minnen var väldigt fina, men tyckte scenen med uppståndelsestenen var den vackraste! 23 jan, 2012 18:11 |
|
Mogli
Elev |
Jag grät nästan när man såg harry stå i sängen.
23 jan, 2012 18:14 |
|
legojacob
Elev |
Nja asså jag grät inte men visst jag accepterar dem som gråter fast jag var på premiären i Stockholm och då var det en tjej som satt och storgrina heeeeeeeeeeeela filmen och ibland grät hon så högt att alla hörde typ! Och det var lite irriterande
Go big or go home 23 jan, 2012 18:16 |
|
Weasley
Elev |
Jag tycker det är så synd om Harry när han ligger i sängen och ser sin mamma dö
23 jan, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Det är inte sorgligt, det är mer groteskt och rått
23 jan, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Alltså nej, jag blev knappt berörd utav den scenen... Men scenen med uppståndelsestenen, ja, då fick jag tårar i ögonen. Men grät inte, eftersom att jag inte ville att mascaran skulle börja rinna, hahah. (;
23 jan, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså nej, jag blev knappt berörd utav den scenen... Men scenen med uppståndelsestenen, ja, då fick jag tårar i ögonen. Men grät inte, eftersom att jag inte ville att mascaran skulle börja rinna, hahah. (; Jag var otröstlig och grät i flera timmar, t.o.m efter filmen var slut men jag är ju en blödig, sentimental och känslig person också vilket jag inte är rädd att erkänna. 23 jan, 2012 18:34 |
Forum > Harry Potter > Grät ni!?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen