Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] HJÄLP!

Forum > Harry Potter > HJÄLP!

Användare Inlägg
Jojjo det stora HP fanet!
Elev

Avatar


alltså ni som säger att jag ska byta plats på mitt forum hela tiden jag är inte arg på er för det jag får bara mer informar sion så hur byter man plats på ett forum?????

23 jan, 2012 15:37

Ida S
Lärare

Avatar


Du menar en tråd bara staff kan flytta på trådar så skicka iväg en uggla till någon staffmedlem så kan de förhoppningsvis göra det åt dig!

"we live together, and harry does all the cooking."

23 jan, 2012 16:36

Forum > Harry Potter > HJÄLP!

Du får inte svara på den här tråden.