Hur många gånger har ni läst Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur många gånger har ni läst Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Om jag ska vara ärlig så har jag inte ens läst alla
Men jag ska typ maraton läsa in jag åker till Harry Potter World ♥♥ Men hur många gånger har ni läst den?
22 jan, 2012 20:51 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Ett till tre två gånger och resten en
Läste de tre första när jag var liten men ledsnade efter ett tag för att jag inte fattade så mycket(och så fick jag mardrömmar...)
22 jan, 2012 21:29 |
|
Amaia lovegood
Elev |
22 jan, 2012 21:37 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag har läst alla minst två gånger, men jag bläddrar i dem och läser stucken ur dem typ hela tiden
Sen har jag läst alla på engelska en gång också, fast det ska jag göra om nu snart
22 jan, 2012 21:48 |
|
J-star Black
Elev |
Har läst de mer än 30 gånger var
Var lite desperat, i några år, då jag pressade böckerna om och om igen... ![]() ![]()
22 jan, 2012 21:52 |
|
Weasley
Elev |
Jag är på sista boken men när jag har läst ut alla ska jag läsa Quidditch genom tiderna och Fantastiska vidunder och var man hittar dem och Sagan om ringen sen ska jag läsa dom igen. Sen när jag är 14 eller 13 ska jag nog läsa dem på engelska också.
23 jan, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Har läst igenom allal!
23 jan, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Två gånger alla i följd..
Sen har jag läst lite som jag känner för.. just nu håller jag på med serien för tredje gången och just nu är jag på Den flammande bägaren. ;9 23 jan, 2012 16:19 |
|
Emily01
Elev |
Jag har läst alla en gång
Dobby has no master, Dobby is a free alf! 23 jan, 2012 16:21 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
typ 18.000000 gånger. Per bok. På två språk.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen