Magi finns verkligen på riktigt!
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Som rubriken säger: Magi finns verkligen på riktigt!
Ni kanske tror att jag skojar nu men min mormor och min mamma är synska. Och med det menar jag att dom drömmer om en del saker som ska hända! Och när mamma var liten så hade dom en tomte(hustomte) på deras gård! Jag skojar inte! Så magi finns!
22 jan, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Häller med!
22 jan, 2012 14:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 jan, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: ^ jag kan skriva en bok om att om man vattnar hår så växer det fortare och sen blir det sant? Det är ju likadant med HP. Ööh.. okej? Men nu är det så att magi har funnits i 1000000 år innan Harry föddes! 22 jan, 2012 14:09 |
|
EpicFaiil
Elev |
nä är det sant?
22 jan, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Alla tror på olika saker! En del tror på övernaturligt medans andra tror att det bara är trams! Hustomten tror jag inte riktigt på... Att de drömmer om saker som kommer hända det tror jag lite mer på. Fast jag skulle nog inte kalla det för "magi".
22 jan, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: ^Jag tror inte på dig. DU YOU DON´T BELIVE MAGIC? Jag är iaf en trollkarl! Och jag är en häxa ! Jag försökte transferera mig i morse till Hogwarts... men efter att ha försökt några gånger kom jag på att man inte kan transfrerera sig in eller ut ur slottet... sen försökte jag med Hogmead istället... men det tog ett tag innan jag kom på att jag är ju bara andraårselev... så jag skulle nog inte klara det hur eller hur... 22 jan, 2012 14:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag är en som tror på magi till 100%!
Alla som vill kritisera det jag tror på var snälla att inte kommentera!
22 jan, 2012 14:12 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av Borttagen: LÖL jag har inte börjat HW änSkrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: ^Jag tror inte på dig. DU YOU DON´T BELIVE MAGIC? Jag är iaf en trollkarl! Och jag är en häxa ! Jag försökte transferera mig i morse till Hogwarts... men efter att ha försökt några gånger kom jag på att man inte kan transfrerera sig in eller ut ur slottet... sen försökte jag med Hogmead istället... men det tog ett tag innan jag kom på att jag är ju bara andraårselev... så jag skulle nog inte klara det hur eller hur...
22 jan, 2012 14:12 |
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen