Freds död! :(
Forum > Harry Potter > Freds död! :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jojjo det stora HP fanet!
Elev |
vet ni varför Fred inte blev ett spöke!? och vet ni om Weasleys vassa varor fortsatte efter freds död?!?!?
tacksam för svar /jojjo 22 jan, 2012 12:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Han valde att "gå vidare" altså att inte bli ett spöke, precis som de flesta andra.
Joanne har avslöjat att Weasleys vassa varor fortsatte utan Fred, drivet av George och Lee Jordan. 22 jan, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Åh, vad underbart att det fortsatte
22 jan, 2012 13:09 |
|
SajberFina
Elev |
Fel tråd!?
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 22 jan, 2012 15:26 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 17:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Flyttar till HP-forumet.
without something there is no nothing 22 jan, 2012 17:34 |
|
juliaweasly
Elev |
Du kanske borde ha gjort en spoiler!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
22 jan, 2012 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
^ Fast alla har väl sett DH2?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 17:50 |
|
SajberFina
Elev |
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 22 jan, 2012 18:38 |
|
Pixie
Elev |
23 jan, 2012 16:29 |
Forum > Harry Potter > Freds död! :(
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen