Hur gör man
Forum > Harry Potter > Hur gör man
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Jag vet inte om detta hör hit men det får väl flyttas om det inte gör det.
Men jag ser att på vissa profiler så har en del skrivit om sig själv eller så på sin profil. Men hur gör man för jag ser då ingen knapp som gör att man kommer till sådant. 21 jan, 2012 19:07 |
|
Fang
Elev |
Menar du typ vart man bor och ålder? Det gör man på nyckeln brevid meddelanden.
21 jan, 2012 19:09 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Severus10: Jag vet inte om detta hör hit men det får väl flyttas om det inte gör det. Men jag ser att på vissa profiler så har en del skrivit om sig själv eller så på sin profil. Men hur gör man för jag ser då ingen knapp som gör att man kommer till sådant. Du klickar på den här knappen: ![]() 21 jan, 2012 19:10 |
|
Severus10
Elev |
Ja.
Men nu har jag skrivit min text men mina saker är i vägen och det vill jag inte och det går inte att flytta dem ur vägen heller. 21 jan, 2012 19:24 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Först måste du gör lite mer rader där det inte står någon text, så rutan blir större. Sen är det bara att trycka på sakerna så kan du flytta dom som du vill. Om du inte vill att sakerna ska synas så trycker du där det står "ägodelar" vid din profil. Då kan du välja vad som ska synas
21 jan, 2012 19:31 |
|
Severus10
Elev |
Tack ska du ha.
21 jan, 2012 19:33 |
Forum > Harry Potter > Hur gör man
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen