Så att det känns i hjärtat...
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olivizza
Elev |
Är ni också så beroende och älskar Harry Potter så att det känns i hela kroppen? Det värker i hjärtat och man fylls av lycka? Att man kan sitta och tänka på det och helt plötsligt märker man att det har gått flera minuter? Att man ibland inte förstår vad lärarna säger för att huvudet skriker HARRY POTTER? Och att det jag nyss skrivit inte ens beskriver hälften av den kärlek man känner?
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 15 jan, 2012 15:55 |
|
Tonkss
Elev |
Jag förstår precis vad du menar, och så är det precis för mig, fast mer eller mindre i olika perioder. ♥
15 jan, 2012 16:05 |
|
Lills
Elev |
Jag förstår vad du menar. Jag har märkt att jag på sistone bara har lyssnat på lärarna med ett halvt öra. Och sedan måsta fråga min kompis vad det egentligen var hon sa!
![]()
15 jan, 2012 16:13 |
|
LN
Elev |
Jag tror jag förstår dig, men det var år och dar sedan jag kände så sist
15 jan, 2012 16:48 |
|
Train
Elev |
Känner precis samma.
Såg HP 7 prt 1 imorse, och under scenen med Bellatrix satt jag och skakade. Jag skakar för att det är så underbart awesome. Det var en som trodde att jag hade eppelepsi, jag ba "Nej, filmen är bara så bra".
15 jan, 2012 17:17 |
|
LauraTree
Elev |
Känner precis likadant!
Tänker på HP typ heeela tiden fast jag försöker att tänka på annat ibland 15 jan, 2012 17:23 |
|
Olivizza
Elev |
Ibland är det så bra, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det blir bara så mycket kaos inuti mig av alla känslor. Jag blir så oerhört lycklig men ändå så ledsen av allt hemskt som händer. Jag älskar känslan men hatar att jag inte kan mätta hungern efter mer.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 15 jan, 2012 19:08 |
|
OliverPhelps
Elev |
Känner likadant!♥ Se den här!: http://www.youtube.com/watch?v=DFBzZfxkWUg
När jag ser den börjar jag liksom tänka på hur sjukt mycket Harry Potter betytt och betyder för mig ♥
15 jan, 2012 19:14 |
|
Safrina
Elev |
15 jan, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag håller med till 100%. Det är så synd att det inte finns så mycket mer att se fram emot nu när HP universum är mer eller mindre avslutat.
15 jan, 2012 19:18 |
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen