Sugas in i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sixtis
Elev |
Hola, jag undrade vilken Harry Potter jag och/eller ni ville sugas in i (bokstavligen), jag kanske vill vara i den första för då behöver inte jag vara med så mycket.
14 jan, 2012 18:32 |
|
joel9324
Elev |
14 jan, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Menar du: "Vilken Harry Potter bok/film" man som vill sugas in i?
14 jan, 2012 18:50 |
|
prongs
Elev |
jag vet inte vilken jag skulle vilja... kanske 3an, vill träffa sirius och lupin, mina kära vänner
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 14 jan, 2012 19:16 |
|
Solkatten
Elev |
5:an för att vara på Marodörernas tid
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 19:17 |
|
themarauder
Lärare |
Flammande bägaren tror jag
=) - just like themarauder 14 jan, 2012 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Första hade jag också velat. Då man blir sorterad och allt det där ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 19:28 |
|
Tonkss
Elev |
14 jan, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
1:an eller 4:an.
14 jan, 2012 20:12 |
|
joel9324
Elev |
14 jan, 2012 20:13 |
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen