Rolig tant
Forum > Harry Potter > Rolig tant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Hejsan svejsan!
Måste bara berätta en sak som hände mig och min pappa när vi var i London. Vi var och tittade på perrong nio 3/4 och tog kort och så. För er som inte har varit där så har man satt dit en vagn som sitter fast i väggen. Det ser ut som om den halvvägs har passerat ingången. Rätt som det var kom det en gammal tant ovh frågade: "Är det er vagn" fast på engelska. "Nej, den är nog ledig", svarade pappa. Då gick tanten fram och försökte dra ut vagnen från väggen. Länge höll hon på också. Jag och pappa höll på att skratta ihjäl oss Är det någon mer som varit med om någon som inte förstått sig på HP-böckerna? 13 jan, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHA, stackars tant. D:
13 jan, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Aaahahahhaaa! Det gjorde min dag ! ♥
Tanten, var du än är så står jag i evig skuld till diiiiiiiiiiiiig! 13 jan, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Hahaha
Stackaren... 13 jan, 2012 18:18 |
|
Minidjuret
Elev |
Nej så gulligt ♥
13 jan, 2012 18:38 |
|
Pumpkin99
Elev |
13 jan, 2012 18:45 |
|
prongs
Elev |
BAHAHAHAHA ofta man inte ser att den är i väggen, hahah!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 jan, 2012 18:53 |
|
childhoodlight
Elev |
13 jan, 2012 19:45 |
|
Safrina
Elev |
13 jan, 2012 19:46 |
|
GiinnyyyPotter
Elev |
Haha!! Guud när vi var där i somras så var det 3 killar (18-20 år) som var vid vagnen dom visade rumpaan och knäppte kort på varann , Jag trodde att jag skulle garva ihjäl mig
13 jan, 2012 20:54 |
Forum > Harry Potter > Rolig tant
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen