Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolig tant

Forum > Harry Potter > Rolig tant

1 2 3
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Hejsan svejsan!
Måste bara berätta en sak som hände mig och min pappa när vi var i London. Vi var och tittade på perrong nio 3/4 och tog kort och så.
För er som inte har varit där så har man satt dit en vagn som sitter fast i väggen. Det ser ut som om den halvvägs har passerat ingången.
Rätt som det var kom det en gammal tant ovh frågade:
"Är det er vagn" fast på engelska.
"Nej, den är nog ledig", svarade pappa.
Då gick tanten fram och försökte dra ut vagnen från väggen. Länge höll hon på också.
Jag och pappa höll på att skratta ihjäl oss

Är det någon mer som varit med om någon som inte förstått sig på HP-böckerna?

13 jan, 2012 17:13

Borttagen

Avatar


HAHAHAHA, stackars tant. D:

13 jan, 2012 17:15

Borttagen

Avatar

+1


Aaahahahhaaa! Det gjorde min dag ! ♥
Tanten, var du än är så står jag i evig skuld till diiiiiiiiiiiiig!

13 jan, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Hahaha
Stackaren...

13 jan, 2012 18:18

Minidjuret
Elev

Avatar


Nej så gulligt ♥

13 jan, 2012 18:38

Pumpkin99
Elev

Avatar


Haha Roligt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fxfnvax.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1113.photobucket.com%2Falbums%2Fk518%2FFxelie_Hira%2FAliceinwonderland3.gif

13 jan, 2012 18:45

prongs
Elev

Avatar


BAHAHAHAHA ofta man inte ser att den är i väggen, hahah! dålig syn?

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

13 jan, 2012 18:53

childhoodlight
Elev

Avatar


Hahaha vad kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

13 jan, 2012 19:45

Safrina
Elev

Avatar


Men nu är vagnen i vägen när alla barn ska till hogwarts ju ;(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

13 jan, 2012 19:46

GiinnyyyPotter
Elev

Avatar


Haha!! Guud när vi var där i somras så var det 3 killar (18-20 år) som var vid vagnen dom visade rumpaan och knäppte kort på varann , Jag trodde att jag skulle garva ihjäl mig

13 jan, 2012 20:54

1 2 3

Forum > Harry Potter > Rolig tant

Du får inte svara på den här tråden.