Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

mugglar quidditch

Forum > Harry Potter > mugglar quidditch

Användare Inlägg
MagiskMugglare
Elev

Avatar

+1


hej alla potterheads! jag och några kompisar har startat ett mugglarquidditchlag men vi är bar 5 pers. och som ni vet krävs minst sju för att spela quidditch så vi undrar om det möjligtvis skulle vara så att någon skulle vara intresserad att var med. vi tränar på tisdagar å söndagar på gärdet, i stockholm. vi började träna i höstas så det är inte så att vi e jättebra, men om du har lust så kan du mejla oss på [email protected]

ha det gött! //alle

ps. om du inte vet vad mugglarquidditch är så kolla det på wikipdia

"OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL, SÅ DÖDAR JAG DIG, HARRY!"

12 jan, 2012 20:41

LauraTree
Elev

Avatar


Tyvärr, jag har då många andra aktiviteter annars skulle jag gärna varit med. Hoppas ni hittar någon annan

12 jan, 2012 20:57

Borttagen

Avatar


Åh ! ♥ Vad kul! Skulle jättegärna vilja vara med... om det inte var så att jag bodde tre/fyra timmar från stockholm

12 jan, 2012 21:02

annnnnas
Elev

Avatar


Jag hade också velat vara med!!!
Men bor i Malmö...
Om någon från Malmö har ett lag eller tänkte starta upp ett är jag intresserad.

12 jan, 2012 23:12

prongs
Elev

Avatar


åh.. bor i luleå

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

12 jan, 2012 23:26

MagiskMugglare
Elev

Avatar


Va synd vi får hoppas att någon annan kanske kan då. men om ni skulle ändra lr typ flytta så kan ni höra av er

"OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL, SÅ DÖDAR JAG DIG, HARRY!"

13 jan, 2012 19:30

Forum > Harry Potter > mugglar quidditch

Du får inte svara på den här tråden.