Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olivizza
Elev |
Vilka är era favorit namn i HP-böckerna? De cooaste, finaste och knäppaste? Jag tycker att J.K Rowling var väldigt duktig när det gäller namnen, men då inte bara på människorna utan ställerna och byggnader. Att man kan ha en sådan fantasi är fantastiskt. Men åter till namnen. Vilka är era favoriter?
Jag gillar Luna, Bellatrix, Draco och Voldemort m.m. "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 11 jan, 2012 19:22 |
|
childhoodlight
Elev |
11 jan, 2012 19:32 |
|
Drake
Elev |
11 jan, 2012 19:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-14 kl. 14:06
|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Älskar Bellatrix och Hermione :> Mina favoritnamn också. Jag gillar även Neville, det är så himla gulligt♥ (a)
11 jan, 2012 19:41 |
|
Theabeanr1
Elev |
11 jan, 2012 19:47 |
|
prongs
Elev |
hermione, albus, bellatrix, ginny. många fler också såklart men det är några
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 11 jan, 2012 19:48 |
|
mionee
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Älskar Bellatrix och Hermione :> samma här men gillar även Draco,Minerva och Godric Gryffindor ♥
11 jan, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Hermione, Luna, Bellatrix, Voldemort, Draco... Ariana är sjukt snyggt också.
11 jan, 2012 20:30 |
|
Theabeanr1
Elev |
11 jan, 2012 20:32 |
|
GinnyLover
Elev |
Bellatrix, det passar henne väldigt bra.
Luna, hur många finns det som heter det? Hermione, ganska ovanligt. Ginerva, ja och så älskar jag att det blev Ginny sen! Draco, så coolt! 8 maj 2013 ♥ 11 jan, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen