Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Lily
Elev

Avatar


Vilka är era favorit par? c:

Min är nog Victorié och Teddy, sen gillar jag jag Nymphadora och Remus. ^.^

"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew."

4 dec, 2010 10:12

Borttagen

Avatar

+1


Ron och Hermione. Urgulliga tillsammans

4 dec, 2010 10:14

parkinson123
Elev

Avatar


Draco & Astoria
eller
Harry & Ginny


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

4 dec, 2010 10:15

Lily
Elev

Avatar


Gillar inte så mycker Ron och Hermione..
Men Harry Och Ginny är ju söta ^.^

"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew."

4 dec, 2010 10:26

HermioneGranger
Elev

Avatar


Lupin och Tonks ♥

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

4 dec, 2010 10:46

Selena Sylvia
Elev

Avatar


Harry and Ginny! Dom är sööta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi927.photobucket.com%2Falbums%2Fad113%2Fmicashen%2FGryffindor%2Fgryffindor.gif

4 dec, 2010 11:34

HermioneGranger
Elev

Avatar

+2


Euw Harry och Ginny är inte bra Dx det ska va Harry och Hermione ♥

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

4 dec, 2010 11:40

Heonp.
Elev

Avatar


hm, i donno, kanske Harry & Ginny. ;3

"what the hell is a hufflepuff?"

4 dec, 2010 14:33

HermioneGranger
Elev

Avatar

+2


varför gillar alla harry och ginny? xD

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

4 dec, 2010 14:35

Hermione00
Elev

Avatar


Harry & Ginny
eller
Ron & Hermione
Har några till men orkar inte skriva mer....!
_____________________________________
| Hermione Granger♥ | Gryffindor for ever♥ |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3

4 dec, 2010 14:53

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.