Garry shippers!
Forum > Harry Potter > Garry shippers!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theabeanr1
Elev |
(vet inte om jag har satt den i rätt kategori...)
Här shippar vi bara om kärleken mellan Ginny och Harry! Jag har inga just nu men skriv om ni har några! Garry ♥ 8 jan, 2012 19:03 |
|
Maa
Elev |
Drarry is the shit ♥
"Weasley is our king." 8 jan, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag står ut med Ginny & Harry på grund av att de är ett av de riktiga Harry Potter-paren, men jag tycker absolut inte om deras förhållande. Ett ord kan beskriva det: lame.
8 jan, 2012 19:06 |
|
Theabeanr1
Elev |
8 jan, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
childhoodlight har redan skapat en Ginny/Harry tråd: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10335&page=#p497644
8 jan, 2012 19:12 |
|
Theabeanr1
Elev |
8 jan, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
^ Det var så lite så ^^♥
8 jan, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
8 jan, 2012 19:32 |
|
Theabeanr1
Elev |
8 jan, 2012 19:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud ja jag älskar Gary ♥ ![]() Men annars kallar man väll Ginny/Harry shippen Hinny? Eller jag vet inte xD Den heter Hinny
8 jan, 2012 20:06 |
Forum > Harry Potter > Garry shippers!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen