vilka trollformlar??
Forum > Harry Potter > vilka trollformlar??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vilka trollformlar om ni bara fick välja 3 skulle ni välja om ni kunde trolla??
6 jan, 2012 20:43 |
|
Mikaela120
Elev |
Expecto Patronum
Lumos Maxima och... "Lamslå" 6 jan, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Imperius, Crucio och Avada Kedavra!
I'm evil... ^^ 6 jan, 2012 20:51 |
|
9te
Elev |
6 jan, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Avada Kedavra ska det vara. ♥
6 jan, 2012 21:01 |
|
SagaS
Elev |
6 jan, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Accio, petrificus totalus och lamslå
6 jan, 2012 21:53 |
|
GiinnyyyPotter
Elev |
Expecto Patronum , Accio och Lumos
6 jan, 2012 21:57 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Eh typ avada kedavra
EDIT: Eller kanske Accio .... EDIT 2: NU HAR JAG BESTÄMT MIG: REPARO, ACCIO OCH IMPERIO
6 jan, 2012 22:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-21 kl. 15:19
|
|
Salazar1
Elev |
Typ reducto, expecto patronum och reparo! Reparo skulle verkligen vara i behov för jag har isönder saker bara av att titta på dem.
Slytherin Pride 6 jan, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen