Potter maraton?
Forum > Harry Potter > Potter maraton?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
iAmLordVoldemort
Elev |
Ja, har ni haft det nån gång? Jag å Kvicken å en annan kompis har det nu.
You came up with this amazing, magical world, did seven books about it, and shared it with the rest of the world. That's why I love you, Joanne Kathleen Rowling. 5 jan, 2012 14:45 |
|
GinnyLover
Elev |
Noppe, men skulle vilja ha. Skulle passa någon dag på lovet när jag har nada att gööra
8 maj 2013 ♥ 5 jan, 2012 14:45 |
|
Amandius
Elev |
Det tog ca 2 dagar att se alla filmerna för mig och mina kompisar men då hade vi ju paus mitt i allt
5 jan, 2012 14:50 |
|
tessa
Elev |
Jag hade det med mina kompisar förra veckan, vi såg från klockan 1 på dagen till 8 på morgonen, non stop. Klämde in en kvarts sömn där också, men det går!
5 jan, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag skippar helst ett Potter maraton s:
5 jan, 2012 21:26 |
|
Långstrumpa
Elev |
tyvärr inte, ska tvinga mina kompisar ^^
5 jan, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag och en kompis skulle ha det vid nyår. Vi såg de två första filmerna och sen bestämde vi oss för att sluta. Det är lite mycket med 8 filmer på en kväll
7 jan, 2012 19:47 |
|
joel9324
Elev |
Jag har Internet maraton med andra underbara mugglisar! Vi startar kl 20! klicka här för att komma till det!!
7 jan, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Min syster har det just nu! Hon kollar på alla i sträck(18 h)
7 jan, 2012 19:48 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 19:50 |
Forum > Harry Potter > Potter maraton?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen