Da Eller FenixOrden ?
Forum > Harry Potter > Da Eller FenixOrden ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
???????
3 jan, 2012 23:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
*DA
*Fenixorden Eeeh, det tog mig ett tag att förstå vad du ens försökte förmedla. ^^' Jag gillar egentligen båda. DA känns lite som ett "ungdomsförbund" gentemot Fenixorden så det går inte riktigt att jämföra. Båda har sina för- och nackdelar. Vilka nackdelarna är har jag svårt att komma fram till,. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2012 23:15 |
|
Clementin
Elev |
Fenixorden. Fenixorden bryter inte mot regler (i alla fall inte lika mycket som DA) och jag gillar alla som är med i där väldigt mycket
3 jan, 2012 23:17 |
|
Draken Norbert
Elev |
3 jan, 2012 23:18 |
|
Maa
Elev |
DA innan man gått ur skolan, Fenixordern efter man gått ur. C:
Men jag gillar Fenixordern bättre. "Weasley is our king." 3 jan, 2012 23:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2012 23:21 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Draken Norbert: Vänta lite nu.. Jag fattar inte? Da? ;o Dumbledores Armé Jaha.. xD Så dum var jag,
3 jan, 2012 23:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Draken Norbert: Vänta lite nu.. Jag fattar inte? Da? ;o Dumbledores Armé Jaha.. xD Så dum var jag, lugnt. :'P Det tog mig en stund att förstå vad "Da" betydde. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2012 23:25 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag kan inte välja. Jag tycker att DA känns som Hogwarts fenixord, typ. DA ska ju bekämpa de onda och det ska ju Fenixorden också göra. Många av de som är med i Dumbledores Army har dessutom föräldrar som är med i/var med i Fenixorden. Eller så blir de själv medlemmar där sen.
4 jan, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
Fenixorden faktiskt
4 jan, 2012 00:15 |
Forum > Harry Potter > Da Eller FenixOrden ?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen