Shippa grundare?
Forum > Harry Potter > Shippa grundare?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss.Rowena
Elev |
Vad tycker ni angående att shippa grundare? Själv är jag ett fan av Salena.
~ Med rätt att besserwissa ~ 2 jan, 2012 13:56 |
|
Draken Norbert
Elev |
2 jan, 2012 13:59 |
|
Lills
Elev |
2 jan, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Tja, vi vet ju egentligen ganska lite om dem och deras relationer sinsemellan (bortsett från Godric-Salazar-konflikten) så tanken har faktiskt aldrig slagit mig heller.
2 jan, 2012 15:58 |
|
J-star Black
Elev |
Alltså man vet ju inte mycket om de, men de grundade ju Hogwarts så ♥♥♥♥.
Alla fyra har en särskild betydelse för mig, utan de skulle inte Hogwarts finnas... ![]() ![]()
2 jan, 2012 16:29 |
|
Tonkss
Elev |
Jag tror inte att jag shippar någon av grundarna tillsammans, eftersom vi vet så pass lite om dem; Deras personligheter, likheter, osv. :>
2 jan, 2012 17:14 |
|
Fang
Elev |
Jag shippar ingen men om jag måste välja så blir det Salazar och Godric.
2 jan, 2012 17:52 |
|
hyperion
Elev |
Shippar ingen direkt, vi vet ju inte så mycket om dem liksom. Salazar och Helga skulle kunna vara lite gulligt.
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
2 jan, 2012 18:03 |
Forum > Harry Potter > Shippa grundare?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen