Godisbaronen
Forum > Harry Potter > Godisbaronen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elsapelsa
Elev |
Varför blev priset högre på
chokladgrodorna? elsapelsa 1 jan, 2012 21:37 |
|
Fang
Elev |
Borde inte trådan vara på mugglarportalen-kategorin?
1 jan, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Har priset stigit?
1 jan, 2012 22:26 |
|
joel9324
Elev |
1 jan, 2012 22:31 |
|
Theabeanr1
Elev |
1 jan, 2012 22:35 |
|
kaspersnape
Elev |
Varför kan man bara köpa tre per dag?
1 jan, 2012 22:46 |
|
joel9324
Elev |
^ för att man ska spara åt alla andra! Men de vill inte att man köper för mycket så man kommer upp på topplistan bara på några minuter.
1 jan, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Theabeanr1: Skrivet av Borttagen: Har priset stigit? Förut kostade det 10 siklar, nu kostar det 15 siklar Åhh nej!! 5 siklar mer... 2 jan, 2012 12:49 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Theabeanr1: Skrivet av Borttagen: Har priset stigit? Förut kostade det 10 siklar, nu kostar det 15 siklar Åhh nej!! 5 siklar mer... Men vi har ju fått en marknad? :]
2 jan, 2012 12:53 |
Forum > Harry Potter > Godisbaronen
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen